Werkwijze tijdens trainingen

Aanpak verkooptraining

 

Hielke Dijkstra geeft sterk resultaat gerichte In-Company en Open Trainingen voor Verkoop Buitendienstmedewerkers.

 

Kenmerkend:

  • Interactief
  • Veel rollenspellen
  • Directe feedback
  • Cases gebaseerd op de praktijk van de deelnemers

 

Voordelen:

  • Het geleerde is direct toepasbaar in de praktijk
  • Biedt verkoopmedewerkers concrete handvatten

 

Dat betekent voor u:

  • Dat een investering in training zich snel terugbetaalt
  • Omzettoename

 

Rollenspellen

Alle cases voor de rollenspellen worden gebaseerd op de praktijk van de deelnemers door uitvoerig alle “ins en outs” omtrent de klant en het te voeren gesprek te achterhalen en dit als basis voor het rollenspel te hanteren. Na een rollenspel, vindt er een feedback ronde plaats op basis van gemaakte filmopnamen, waarna die input in volgende rollenspellen wordt geëffectueerd.

 

Persoonlijk OntwikkelingsPlan

Overigens wordt elke training afgesloten met het formuleren van verbeterpunten in een persoonlijk ontwikkelingsplan.

 

Aanspreekpunt Salesmanagers & Commercieel Directeuren

Voor Salesmanagers en Commercieel Directeuren ben ik als trainer/coach aanspreekpunt m.b.t. het functioneren van hun salesforce. Met hen bespreek ik de resultaten van de uitgevoerde trainingen en fungeer als sparringpartner over de te kiezen aanpak om verdere verbeteringen door te voeren.

 

Wilt u een gesprek over de mogelijkheden voor u en uw medewerkers? Neem dan contact met me op.

Werkwijze tijdens trainingen