Effectieve klantbezoeken

Hoe ervaren potentiële klanten een gesprek met uw verkoopmedewerkers?

Waarom zou iemand voor uw firma kiezen?

Hoe creëert u meerwaarde?

 

Van belang is:

  • Is uw accountmanager in staat vertrouwen te winnen?
  • Worden werkelijke behoeften achterhaald?
  • Heeft uw verkoper van uw product/dienst de kenmerken en voordelen paraat?
  • Lukt het uw verkoper de klant werkelijk te laten begrijpen wat het concreet oplevert?

 

Tijdens een training van Hielke Dijkstra leren uw verkoopmedewerkers:

  • Hoe men inzicht verkrijgt in behoeften, belangen en problemen van potentiële klanten
  • Argumenten selectief af te stemmen op de gesprekspartner
  • Effectief af te sluiten

 

Uw voordelen:

  • Meer omzet uit verkoopbezoeken!
  • Effectieve target realisatie!

Hoe? Lees alles over de aanpak.

 

Uw investering in verkoop gesprekken bij potentiële klanten, wordt snel terugverdiend. Meer informatie over resultaten.

 

Neem voor een afspraak contact op.
In overleg met u zullen er verbeterpunten en doelstellingen worden geformuleerd.

Effectieve klantbezoeken